Lago Atitlan - Reisverslag uit Antigua, Guatemala van :Yvonne Schuller - WaarBenJij.nu Lago Atitlan - Reisverslag uit Antigua, Guatemala van :Yvonne Schuller - WaarBenJij.nu

Lago Atitlan

Door: Yvonne

Blijf op de hoogte en volg :Yvonne

22 Maart 2007 | Guatemala, Antigua

Zo. Afgelopen weekend weer een helse busrit achter de rug. Dit keer niet met de chickenbus, maar een iets comfortabelere... De weg naar het meer ging dwars door de bergen, dus: te veel haarspeldbochten, te weinig vangrail (of iets wat erop lijkt), regen, kou, mist, beslagen ramen en het leukste was, de ruitenwissers deden het niet. Het is een wonder dat we levend zijn aangekomen. Eenmaal bij het meer zijn we met een bootje naar een klein dorpje gevaren, San Pedro. Het water was echter best ruig, en een Duitser die met ons mee was (ik zal jullie de details besparen) zat vrolijk uit zijn reisgidsje voor te lezen dat er onder deze weersomstandigheden nogal eens boten omslaan en mensen verdrinken. Goddank hebben we heelhuids de overkant gehaald.. Het was de reis gelukkig wel waard. Het dorpje was mini, maar erg gezellig! We hebben lekker aan het meer gezeten en een kayak gehuurd. Supermooi! Ik hoop dat ik binnenkort tijd heb om wat foto's te plaatsen. Vanaf volgende week is mijn relaxte leventje hier voorbij! Dat wordt dus niet meer bruin worden bij het zwembad, taart eten en elke avond uit, maar de hele dag kinderen vermaken. Maar heb er zin in! Kan ik me eindelijk nuttig maken hier :)
Hasta pronto!
Besos!

  • 23 Maart 2007 - 09:28

    Lenneke:

    ej yv!

    klinkt weer spannend allemaal!!!hoe is het eigenlijk met het weer bij je???beetje zonnig???ik hoop dat je snel foto's plaatst...ben benieuwd!!geniet nog ff van je vrije tijd en daarna lekker van alle leuke kindertjes!

    liefs len

  • 23 Maart 2007 - 09:43

    Nien:

    Whaa eng zeg!! Vooral omdat je zelf niet echt wat kan doen in zo'n bus/boot! Maar gelukkig heb je het weer overleefd ;) Heb net ook naar je gekrabbeld, dus zal het kort houden, maar ben ook vooral erg benieuwd naar je foto's :D dus ik hou je site in de gaten!!! :)

  • 23 Maart 2007 - 10:59

    Maaike:

    Heey Yv!
    Wat maak je ook een hoop mee zeg! Ben eigenlijk wel een beetje jaloers, haha, maar het is je gegunt hoor! Ik kijk uit naar de foto's.
    Kus Maaike

  • 23 Maart 2007 - 11:51

    Jantien:

    Hey Yf!
    Je maakt wel wat mee daar! En hoe staat t met je Spaans? Kun je al beter met je 'moeder' communiceren? Ik ben heel benieuwd naar de foto's, kan me echt nog niet voorstellen hoe t er daar allemaal uitziet. En hoort taart eten bij de gewoontes daar? ;)
    Kus, Jantien.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Guatemala, Antigua

:Yvonne

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 88
Totaal aantal bezoekers 30713

Voorgaande reizen:

28 December 2014 - 28 Januari 2015

Costa Rica/Nicaragua

27 Juni 2011 - 20 Oktober 2011

Malawi

12 Juni 2009 - 28 Juli 2009

Indonesie

27 December 2008 - 02 Maart 2009

Boston, NYC, Peru, Bolivia, Ecuador

27 December 2007 - 14 Februari 2008

Argentinie, Brazilie, Uruguay

27 Februari 2007 - 15 Mei 2007

Guatemala, Belize, El Salvador

Landen bezocht: