Eerste indruk.. - Reisverslag uit Antigua, Guatemala van :Yvonne Schuller - WaarBenJij.nu Eerste indruk.. - Reisverslag uit Antigua, Guatemala van :Yvonne Schuller - WaarBenJij.nu

Eerste indruk..

Door: Yvonne

Blijf op de hoogte en volg :Yvonne

27 Februari 2007 | Guatemala, Antigua

Hallo iedereen!
Daar ben ik dan, eindelijk in Guatemala! Allereerst heel erg bedankt voor jullie lieve smsjes, emails en kadootjes op mijn afscheidsfeestje! Ik zou graag iedereen persoonlijk willen terugmailen maar de computer houdt er hier soms elk moment mee op dus ik hou het bij berichtjes op deze site! Maar ik lees ze wel, dus blijf vooral sturen! :)
Ik ben hier nog maar een paar dagen, en ben nu al verliefd op Antigua: lieve mensen, schattige kindjes, mooie gekleurde huisjes, warm weer.. Mijn gastmoeder is leuk, ze spreekt alleen echt geen woord engels dus communiceren is erg lastig! Maarrr heb vandaag mijn eerste spaanse les gehad en het gaat goed! De lessen zijn buiten, in met bamboe afgeschermde hokjes, en in het midden een tuin met zwembad, bloemetjes en sinaasappelbomen! Ohja, gister ook salsales gehad! Ik ga denk ik priveles nemen :)

  • 27 Februari 2007 - 20:31

    Ik:

    Ok, het toetsenbord hield er dus net mee op, dus vandaar het abrupte einde van mijn berichtje! De volgende keer volgt er meer nieuws!

  • 27 Februari 2007 - 20:50

    Dad:

    Fijn om te horen dat de eerste indrukken goed zijn !! Lijkt mij een fantastische setting ! Als je weer thuis bent moet je mij de Salsa leren, OK ?.

  • 27 Februari 2007 - 22:10

    Maartje:

    Wat leuk dat je het in de eerste dagen al zo naar je zin hebt :-)!
    Geniet ervan meissie!
    Dikke kus Maartje

  • 28 Februari 2007 - 07:08

    Anna:

    Zo zie je maar weer he. Antigua is niet een zeer primitief dorp. Zit je met leuke andere mensen in het huis? Geniet ervan!
    Liefs Anna

  • 28 Februari 2007 - 08:37

    Anneke:

    Dag lieve Yvon,
    Doet me goed te "zien" dat de eerste indruk goed en mooi is.
    Geniet van "alles" en ook een beetje "leren", he!
    Veel liefs tante Anneke XX

  • 28 Februari 2007 - 09:41

    S:

    Hmmmmmmmm dat klinkt goed en vrolijk en kleurig!!!!

    besitos!

  • 28 Februari 2007 - 11:53

    Lenneke:

    ej yvon!klinkt helemaal heerlijk allemaal!ben blij dat je goed bent aangekomen!is de reis goed gegaan??niet te goed worden in salsa he...of ook wel,kunnen we samen naar salsa-feesten!!!veel plezier!
    xxx

  • 28 Februari 2007 - 14:13

    Paul:

    Zusje! Eindelijk een bericht van je....zit al afgerond 47 keer te kijken naar eerste tekenen van leven op je site...(lul niet)... grappig he: bij mij begint het nachtleven, en jij gaat je ontbijtje naar binnen werken...haha! kus!!!

  • 28 Februari 2007 - 15:35

    Nikki:

    hey Yvje!!
    Was hele weekend niet meer mobiel, me acculader lag in amsterdam en ik was in uitgeest!
    Maar ik wens je heeeeel veeel plezier en zon en wijsheid en kennis toe;-) Hoop dat het zo leuk blijft als de eerste dagen maar dat zal gerust!Fijn te lezen dat je het nu al naar je zin hebt!En waarom priveles??leuke leraar;-) LIefs Nikki

  • 28 Februari 2007 - 18:04

    Patty:

    He Yv! Blij dat je het meteen al zo naar je zin hebt! Geniet er lekker van! XXX

  • 28 Februari 2007 - 18:06

    Ik:

    Hahaha, tja, waarom priveles.. omdat de eerste salsales met allemaal ontzettend a-ritmische Amerikanen was! Daar heb ik dus geen zin in, die dans ik er zo uit ;)

  • 28 Februari 2007 - 18:48

    Laura:

    Yvon! Klinkt allemaal erg leuk!! Ben blij dat je goed bent aangekomen en ik kijk al uit naar je volgende ´krabbel´ xx Laura

  • 28 Februari 2007 - 21:52

    Babs:

    Nou, fijn dat je goed bent aangekomen! Geniet er maar flink van en hou ons op de hoogte.

  • 01 Maart 2007 - 07:44

    Mirjam:

    heeey yvon aan de hele andere kant van de wereld!!! Super dat het nu al bevalt, klinkt allemaal goed! Geniet van elk moment he! Wanneer ga je daar werken? heel veel kusjes mirjam

  • 01 Maart 2007 - 17:43

    Nien:

    Heey Yv!

    Echt supervet dat je het al helemaal naar je zin hebt daar! Ben nu al benieuwd naar je eerste foto's :D Wat vond je gastgezin van je welkomstcadeautjes? :P Veel plezier nog!!

  • 01 Maart 2007 - 19:10

    M:

    wist niet dat je zoveel fans had!

  • 02 Maart 2007 - 22:51

    Astrid:

    Lieve Yv,
    Super dat het je nu al bevalt, en dat je al verliefd bent op de bevolking :)
    Salsa les gaaf, zeker doen!!!!
    Ik pas goed op je huisje en bevalt me prima!!!
    Geniet van alle mooie momenten, en ben benieuwd naar je volgende verhaal....

    Liefs Astrid

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Guatemala, Antigua

:Yvonne

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 96
Totaal aantal bezoekers 30707

Voorgaande reizen:

28 December 2014 - 28 Januari 2015

Costa Rica/Nicaragua

27 Juni 2011 - 20 Oktober 2011

Malawi

12 Juni 2009 - 28 Juli 2009

Indonesie

27 December 2008 - 02 Maart 2009

Boston, NYC, Peru, Bolivia, Ecuador

27 December 2007 - 14 Februari 2008

Argentinie, Brazilie, Uruguay

27 Februari 2007 - 15 Mei 2007

Guatemala, Belize, El Salvador

Landen bezocht: