Always on the road - Reisverslag uit Castricum, Nederland van :Yvonne Schuller - WaarBenJij.nu Always on the road - Reisverslag uit Castricum, Nederland van :Yvonne Schuller - WaarBenJij.nu

Always on the road

Door: Yvonne

Blijf op de hoogte en volg :Yvonne

23 December 2008 | Nederland, Castricum

Hi all!
I'm back!! Na een jaar van tentamens leren, verhuizen (2x!), stagelopen en ontzettend vermoeiende stedentrips maken ben ik uiteraard weer toe aan een paar weken vakantie ;) Onder het mom 'ik moet optimaal van mijn vrijheid genieten nu ik nog geen co-schappen loop' ga ik er dus weer even tussenuit. En hoewel vrijwel alle landen ter werld als potentiële bestemmingen door mijn hoofd zijn gegaan (Indonesië, Thailand, Cambodja, Ghana, Colombia, Mexico, Cuba etc. etc.), wist ik (en waarschijnlijk iedereen die me een beetje kent) stiekem vanaf het begin toch wel dat er maar één werelddeel is waar ik eigenlijk het liefst heen wil: Latijns-
Amerika!! En om precies te zijn: Peru. Eerst ga ik 2 weken mijn geneeskunde-vriendinnetjes opzoeken in Boston, en daarna 7 weken genieten van de Andes, het regenwoud, de kust, verse vruchtensapjes, salsafeestjes, lieve mensen, Inca-ruïnes... Ik heb er weer ontzettend veel zin in!
Mocht je trouwens nog op de maillijst staan, maar komt de zoveelste waarbenjij.nu site je echt je neus uit, dan moet je je even afmelden :)
Tot het volgende berichtje!

PS Ik wens jullie allemaal een geweldige kerst!

  • 24 December 2008 - 04:43

    Julia:

    Jaaa! Ik heb er zin in dat je komt, en het is al bijna! Vet-cool-super-tof-tegek-gaaf, tot snel dus, liefs!

  • 24 December 2008 - 08:58

    Grote Neef:

    Op voorwaarde dat je niet elke palmboom gaat omschrijven, heb ik me aangemeld.

    Stel me niet teleur.

  • 24 December 2008 - 10:03

    Roos:

    Ik weet zeker dat jij niet elke palmboom zult beschrijven (wees gerust
    RJ, zwartkijker) dus ik ben wederom groot fan van deze site.
    Vermaak je!!

  • 26 December 2008 - 02:24

    Guusje:

    Ha Yv! He wat heerlijk dat je bijna mag!!! Je gaat weer genieten dat beloof ik je, het blijft een heerlijk leventjes als reiziger!! Wanneer vertrek je en wanneer ben je weer terug? Ben vergeten of ik je nou nog de tips had gestuurd die ik beloofd had maar inmiddels heb je misschien al heel wat verhalen van mensen gehoord!! Tot in NL, genoeg verhalen om elkaar te vertellen lijkt me zo, genietse!! liefs vanuit Calafate (patagonie)

  • 26 December 2008 - 14:17

    Lauw:

    Hee lange,

    Daar ga je dan weer!! Lekker eerst naar Eef in da States en dan weer naar Latino-land! Yep, tis ook mijn meest favo continent hoor :-)!!

    Ik zal een borrel voor jullie drinken de 31ste in Paradiso en even terug denken aan Copacabana Beach 2008 :-D, wat was dat gaaf he!

    Geef Eef een dikke beso y abrazo van mi y estamos en contacto, por supuesto!!

    Disfrutaaaaaaaa!!!

    XXXX,

    die andere lange!

  • 29 December 2008 - 11:01

    Irma:

    Yvieieieieie, heeeeeeel veeeeeeel plezier boluda :-) Geniet ervan!! Gaan we elkaar nu echt heel lang niet zien? :-( Maak maar een omweg op de weg terug via Sydney ok! Cuidate y besooooooo

  • 04 Januari 2009 - 16:36

    Len:

    ej yv!Hoe gaat het met je?mooie kerst en oud en nieuw gevierd?Al begonnen aan je solo-trip nu?IK hou me zeker aangemeld hoor, kom maar op met je mooie salsa verhalen!
    veel plezier!xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Castricum

:Yvonne

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 113
Totaal aantal bezoekers 30677

Voorgaande reizen:

28 December 2014 - 28 Januari 2015

Costa Rica/Nicaragua

27 Juni 2011 - 20 Oktober 2011

Malawi

12 Juni 2009 - 28 Juli 2009

Indonesie

27 December 2008 - 02 Maart 2009

Boston, NYC, Peru, Bolivia, Ecuador

27 December 2007 - 14 Februari 2008

Argentinie, Brazilie, Uruguay

27 Februari 2007 - 15 Mei 2007

Guatemala, Belize, El Salvador

Landen bezocht: