Jaaaa, weer een berichtje! - Reisverslag uit Antigua, Guatemala van :Yvonne Schuller - WaarBenJij.nu Jaaaa, weer een berichtje! - Reisverslag uit Antigua, Guatemala van :Yvonne Schuller - WaarBenJij.nu

Jaaaa, weer een berichtje!

Door: Yvonne

Blijf op de hoogte en volg :Yvonne

03 Maart 2007 | Guatemala, Antigua

Dit verhaal moet ik ook even met jullie delen! Laatst werd ik om 5 uur ´s ochtends wakker (ik word hier elke dag tussen 4 en 5 uur wakker en kan dan gewoon niet meer slapen, heb denk ik een enorme jetlag) van enorme herrie, ik schrok me dood! Het klonk alsof de oorlog was uitgebroken, alsof er iemand naast mijn slaapkamerdeur buiten met een machinegeweer naar iemand stond te schieten. Eerst dacht ik, dat zijn vast bendes die elkaar afmaken, maar toen geschreeuw uitbleef dacht ik dat ze straathonden aan het doodschieten waren.. Toen ik aan Amparo, mijn ´moeder´ ging vragen wat er allemaal aan de hand was buiten, moest ze heel hard lachen. Wat blijkt... als er hier iemand jarig is wordt dat uitbundig gevierd met heel veel vuurwerk! Maar echt, oud en nieuw bij ons is er niks bij, volgens mij is dat vuurwerk hier hartstikke illegaal!
Verder ga ik vanmiddag een vulkaan beklimmen die nog actief is en waarbij je gewoon de lava langs je voeten kan zien stromen, spannend!
Hoop dat het met jullie ook allemaal goedgaat in het koude NL!

• 03 Maart 2007 - 15:49

M:

Kun je je alvast voorbereiden op vuurwerk op je eigen verjaardag!

• 03 Maart 2007 - 20:27

Marloes:

Wiiie! Wat leuk om te lezen allemaal! Sorry dat ik nog niet eerder had gereageerd, ik had het nog druk met blij zijn dat ik in Amsterdam woon ;)
    Ik vind het echt leuk om te lezen wat je allemaal meemaakt, hou je ons op de hoogte? Doe voorzichtig daar :)
    Liefs, Marloes

• 04 Maart 2007 - 08:24

Johansen:

Heb een fijne tijd maar let goed op jezelf.
    Tante Francine en Oom Chris

• 09 Maart 2007 - 15:37

Jantien:

Ha Yf! Ik lees stiekem op mn stage je leuke berichten! Het klinkt helemaal naar jou, vooral ook je eerste indruk. Zon, salsa, lieve mensen, schattige kindjes. Zo te horen nu al een succes :).

Ik was helemaal gelukkig met je kaart op mn verjaardag! Superlief van je, ik was echt blij verrast :D

Dit is wel genieten hè, zelfs vanaf hier achter de pc :)! Liefs!

• 09 Maart 2007 - 21:12

Astrid:

Lief van je mailtje!!!
    Waar blijven je foto's!!! Ik wil wel zien hoe bruin je al bent ;)

xxx

• 09 Maart 2007 - 21:25

Ik:

Hmm, ja foto's komen eraan.. Alleen mijn hoofd en armen worden hier bruin, ben net een bouwvakker! Lelijk! :D

• 11 Maart 2007 - 14:24

Nien:

Nou gelukkig schijnt hier nu ook heerlijk het zonnetje! :D Maar tis vast niet zo lekker als bij jou! Nog steeds aan het genieten? Tis ondertussen alweer een week later! De tijd gaat eigenlijk best snel! Weet je je tentamencijfer al? Ik wil wel voor je kijken, maar heb dan je wachtwoord nodig! Ik had een 7, echt relaxed :D (en dat met zoveel gemiste college's :P) Nou, ik kijk alweer uit naar je volgende verhaal!